luni, mai 12, 2014

NECESITATEA UNUI WEDDING PLANNER


Realizarea unei to-do list şi a unui program.

Fiecare mireasă trebuie să facă asta, nu? Nu se poate planifica o nuntă fără să ştiţi ceea ce trebuie făcut, nu-i aşa? Acesta este unul din avantajele angajării unui wedding planner : crearea unei to-do list şi a unui program pentru voi – pentru fiecare programare, întâlnire sau orice e pe listă veţi primi un reminder, deci nu mai trebuie să vă gândiţi voi la ce e de făcut şi când trebuie făcut. În plus, un wedding planner a mai organizat o nunţi înainte, voi e posibil să nu fi avut tangenţă cu asta.

Bugetul.

Un wedding planner vă ajută să concepeţi bugetul de nuntă şi să vă încadrezi în acel buget. Atunci când veţi dori ceva complet nefezabil, wedding plannerul va fi cel care vă va spune asta şi nu vă va lăsa să luaţi decizii iraţionale.

Recomandări furnizori.

Un wedding planner îţi va oferi recomandări sincere ale furnizorilor cu care a colaborat şi în care are încredere. De fapt, dacă doriţi puteţi chiar să întrebaţi ce fel de experienţe au avut cu anumiţi furnizori sau cum au început să colaboreze. Uneori e posibil să NU recomande un anumit furnizor deoarece au avut o experienţă nefastă lucrând cu acesta. Poate suna urât, dar se mai întâmplă.

Comunicarea şi relaţia cu furnizorii.

Presupune contactarea furnizorilor pentru a le afla disponibilitatea, trimiterea de e-mailuri, telefoane, mesaje şi cel mai probabil o întâlnire sau două cu aceştia. Uneori, dacă vă doriţi asta, wedding plannerul se poate ocupa de comunicarea cu toţi furnizorii şi puteţi să îi cereţi să vă transmită constant noutăţile: schimbări, întrebări, preocupări etc. De asemenea, wedding plannerul o să vă amintească când va trebui făcută o plată către unul din furnizori.

Decorul nunţii.

Nu toţi wedding plannerii sunt experţi în decorul de nuntă. De fapt, există wedding designers care doar cu asta se ocupă şi realizează decoruri impresionante. În ciuda acestui fapt, nu contează ce fel de servicii vă oferă wedding plannerul vostru pentru că el sau ea este cu siguranţă pregătit să vă ajute să pregătiţi sau să stabiliţi un decor de nuntă sen-za-ţio-nal! E posibil să vă ofere un întreg concept sau să vă fie alături atunci când alegeţi culorile, însă vor fi lângă voi pe parcursul întregului process de hotărâre a decorului nunţii.

Întâlniri şi consultanţă.

Avantajul de a avea un wedding planner poate fi reprezentat şi de faptul că acesta se ocupă de stabilirea întâlnirilor voastre. Uneori e nevoie de mai multe e-mailuri şi telefoane pentru a stabili o întâlnire sau când să aibă loc consultanţa. E posibil să nu dispuneţi de acest timp şi să preferaţi să aflaţi doar de succesul stabilirii unei întâlniri. A avea un wedding planner la dispoziţia Dvs. înseamnă că puteţi să staţi liniştiţi în timp ce plannerul se ocupă de stabilirea tuturor detaliilor întâlnirilor în zilele şi la ora menţionată de voi.

Wedding etiquette.

Wedding plannerul te poate sfături în privinţa dress code-ului, cât alcool să se servească la nuntă şi cum ar trebui aşezaţi invitaţii la masă (dacă e cazul).  Un wedding planner ştie totul despre normele de comportare la o nuntă şi despre formalităţi. E posibil ca unele norme să nici nu mai fie considerate drept norme, şi în realitate să fie vorba despre ceea ce vi se potriveşte vouă şi nunţii voastre cel mai bine, însă uneori mai rămân câteva aspecte care trebuie tratate cu atenţie. 

Confirmări.

Unii wedding planneri se ocupă ei de toate confirmările pentru voi. Gestionarea confirmărilor este o muncă care cuprinde sarcini atât de anoste, precum: confirmarea porţiilor de mâncare, confirmarea locurilor la mese, confirmarea numărului invitaţiilor etc. Personal, mă ocup de toate aceste detalii la cererea miriilor mei, încă un lucru pe care voi sunteţi scutiţi să-l mai faceţi.

Mementouri.

Sunt simple şi utile. Pentru că există mari şanse să uitaţi ceva – fie  poate fi ceva important precum DJ-ul, sau ceva mai puţin important precum meniurile pe fiecare masă, un wedding planner trebuie să fie atent să trimită mementouri  despre lucrurile care au potenţialul de a fi uitate.

Confirmări furnizori.

Săptămâna dinaintea nunţii este de obicei foarte haotică şi stresantă. Nu cred că vă doriţi să primiţi e-mailuri şi telefoane constant pentru a confirma ora şi locaţia cu diferiţi furnizori. Wedding plannerul se ocupă de asta.

Programul zilei nunţii.

Este absolut necesar să aveţi un program pentru ziua nunţii. Cum altfel veţi şti când să începeţi să vă pregătiţi, când să spuneţi oamenilor să vă livreze lucrurile etc.? Desigur, de acest program se va ocupa wedding plannerul vostru, făcând tot felul de trucuri şi anunţând furnizorii pe parcurs, în funcţie de necessitate.

Coordonarea ceremoniei civile şi a celei religioase.

Câteodată ceremoniile pot fi un mare haos. Oamenii cred că ştiu ce au de făcut, dar atunci când chiar trebuie să facă ceva realizează că nu ştiu. Avantajul de a avea wedding planner este că acesta se asigură că ceremonia se desfăşoară fără incidente şi că toţi participanţi ştiu ce au de făcut şi unde trebuie să meargă. 

Coordonator pentru ziua nunţii.

Uneori ofer doar acest serviciu celor care aleg să-şi planifice singuri nunta. De ce este atât de important acest serviciu? Pentru că în ziua nunţii nu vreţi să fiţi voi cei care să vă ocupaţi logistică şi ca toate lucrurile să fie amenajte cum trebuie. Avantajul de a avea un wedding planner este că el se asigură că tortul ajunge la timp, că mărturiile sunt aşezate la locului fiecărui invitat şi că acel panou pe care l-aţi pregătit pentru a fi scrise mesaje din partea invitaţiilor va fi montat la intrare, cum vă doreaţi. Iar când vine vorba de coordonarea momentelor la nuntă, tot wedding plannerul se ocupă şi de asta. Wedding plannerul vă anunţă când trebuie să plecaţi la ceremonie, când trebuie tăiat tortul, când are loc dansul mirilor şi când au loc momentele speciale. Tot wedding plannerul se ocupă şi de furtul miresei dacă e cazul, ajută mireasa să-şi coasă tivul la rochie (în caz de nevoie) sau anunţă toasturile şi întreţine atmosfera.

Detalii nuntă.

Cine se asigură că toate detaliile şi proiectele DIY la care aţi muncit atât de mult vor fi montate cum trebuie şi vor arăta spectaculos? Cine se ocupă să demonteze toate detaliile pe care vi le doriţi ca amintire şi să le trimită părinţilor voştri pentru a le păstra în siguranţă până voi vă întoarceţi din luna de miere? Wedding plannerul.

Cadourile de nuntă.

Multă lume alege să aducă (şi) cadouri la nuntă. Ce faceţi cu ele?  Avantajul de a avea un wedding planner este că el se ocupă să încarce toate cadourile şi se asigură că acestea sunt trimise acasă la voi şi păstrate în siguranţă. De asemenea, dacă wedding plannerul vostru este la fel de grijuliu ca mine, vă va pregăti o pungă specială cu toate felicitările şi mesajele lăsate de invitaţii voştri, pentru că e posibil să aveţi o insomnia cauzată de starea de euforie şi să vreţi să citiţi câteva mesaje.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu